Home » » شوھداۓ ھزارہ

شوھداۓ ھزارہ

Written By Umair Ali Sarwar on Monday, April 26, 2010 | Monday, April 26, 2010

شوھداۓ ھزارہ
شوھداۓ ھزارہ میرے شوھداۓ ھزارہ
شوھداۓ ھزارہ میرے شوہداۓ ھزارہ
بھولے ہیں نہ بھولیں گے کبی احسان تمہارا
شوہداۓ ھزارہ میرے شوہداۓ ھزارہ

شہادت پہ تمہاری ہے گواہ چوک فووارہ
شوہداۓ ھزارہ میرے شوہدے ھزارہ
ابّ لے کر ہی رہیں گے ہم صوبہ ھزارہ
شوہداۓ ھزارہ میرے شوہداۓ ھزارہ

راینگان نہ جاے گا کبی خون تمہارا
شوھداۓ ھزارہ میرے شوھداۓ ھزارہ
ہر حال میں بنوائیں گے ہم صوبہ ھزارہ
شوھداۓ ھزارہ میرے شوھداۓ ھزارہ

جس نے تمہیں تاک کہ گولی سے تھا مارا
کوئی اور نہیں بدبخت موحافظ تھا تمہارا
شوہداۓ ھزارہ میرے شوہداۓ ھزارہ
شوہداۓ ھزارہ میرے شوہداۓ ھزارہ

ہر سندھی ہے اپنا اور بلوچی ہے ہمارا
پختون بھی بھائی ہے پنجابی بھی ہمارا
سب باسی ہیں اس دس کے یہ دس ہمارا
ہم مانگتے بس اتنا ہیں جو حق ہے ہمارا
!وہ ہے صوبہ ھزارہ! وہ ہے صوبہ ھزارہ!

اب اور نہ کوئی حل ہے نہ اب ہے کوئی چارہ
بس صوبہ ھزارہ بس صوبہ ھزارہ بس صوبہ ھزارہ


(توقیر تنولی کراچی )

0 comments: